2 Mayıs 2012 Çarşamba

Paşam ve Evi

Birkaç gün önce bulduğum yavru kediden bahsetmiştim,adı PAŞAM oldu.Bu yavruya yuva bulabilmek amacıyla ilanlar vermiştim.Başına birşey gelmemesi ve küçük olduğundan kutuda muhafaza ettiğimden bahsetmiştim.Ancak hayvansever adı altında bazı insanlar,kediyi kutuya kapattım diye kıyamet kopardı.Beni hem gerçek hayatımda hemde bloğumu izleyen arkadaşlarım çok iyi bilirler.Ben sokaklarda her gördüğüm kedi,köpek vs tüm hayvanlara elim geldiğince yardım edip beslerim.Bütün yaz bidonlarla sokaklara kaplarla su dağıtırım,kışın düzenli olarak sahil yoluna inip makarna tavuk dağıtırım.Bunları açıklamak zorunda olmak pek hoş değil ama herkesin şartları farklıdır,ben elimden geldiğince ve şartlarım doğrultusunda gerekli bakımı yapıyorum.Bu yavruyu eve alma şansım olsa zaten kimseye sormaz alırdım,kimsenin aklına ihtiyacım yok.Benim evdeki kedim hem çok kıskanç,hem asabi ve evim de 2.bir evcil için uygun değil.Keşke şartlarım elverse de evimi bu dostlarımla doldursam.Gelelim Paşa ya,PAŞA gündüzleri bahçe içinde serbestçe geziyor,saat başı ben inip kontrol ediyorum.Bu işe gerçekten emek ve mesai veriyorum.Gece geç saatte inip kutusuna koyuyorum,çünkü daha çok küçük.Bana akıl verenler çok biliyorsanız bu miniğe yuva bulmama yardım edin.Neyse.Paşanın bulunduğu kutu devasa bir buzdolabı kutusu.İçinde yemeği,suyu,yatması için minderi,kumu,hava alması için delikler ve ışık alması için penceresi dahi var.Ve sabah erkenden inip çıkarıyorum kutusundan.Açıkçası bende bayılmıyorum onu kutuda tutmaya.Ama birazcık büyüyene kadar başka şansım yok maalesef.Yani sinirimden kutunun da resmini çektim,buyrun sayın hayvanseverler,

Kutunun bulunduğu balkon altı oldukça güvenli,bu buzdolabı rafı sayesinde Paşam karanlıkta kalmıyor,apartmanın güvenlik lambası vuruyor camından içeri

Günlük süt,özel bebek mamaları,yumurta sarısı ve yaş mama ile besliyorum

Rahat uyuması için kedi yatağı ve arkada kumu var,günlük olarak da tüm gazeteleri ve kumu değişiyor

Ayrıca görmeden Paşa yı mutsuz ettiğimi söyleyenlere PAŞA nın dün çekilen resimlerini de ekliyorum







5 yorum:

bücürükveben dedi ki...

Kutu konusunda kıyametler kopartanlar olduğunu yazmışsınız, ben daha önceki yorumumda başımdan geçen bir olayı anlatarak, bahçenin etrafı parmaklıklı olsun,duvar olsun (hani dikkat etmeniz amacıyla) diye yazmıştım....aşırı alınganlık mı gösteriyorum ya da siz mi yanlış anladınız bilemiyorum acaba beni mi kasdettiniz?:((hani varsa öyle bir şey açık açık söylerseniz sevinirim...

Nilgün Torunoğlu dedi ki...

Paşa da çok yakışıklıymış canım ! İnşallah güzel bir yuvası da olur.

Şehnaz dedi ki...

GÜLCÜM SENİN HAYVANLAR KONUSUNDAKİ HASSASİYETİNİ BİLMEYENMİ VAR..ŞAŞIRDIM...

Unknown dedi ki...

sevgili bücürük konunun sizinle en ufak bir ilgisi yok.sadece face nerdeyse hayvana eziyet etmekle suçlayan birine karşıydı tepkim.sevgilerrrr

bücürükveben dedi ki...

Sevindim Gül'cüğüm, kutu denince ben de kutudan bahsettiğim için aklıma geliverdi, senin kadar hayvansever birine böyle diyen her kimse kınıyorum çok ayıp etmiş, üzülme lütfen...benden de sevgiler..