3 Haziran 2012 Pazar

Minik Bebişlerim

Bu bebeklerin başına gelen pişmiş tavuğun başına gelmemiştir.Bu zavallı canlar ilk önce bir çuvalın içinden arkadaşım tarafından kurtarılıp bahçeme getirildiler.Çuvaldan çıkıp kutularına yerleştiler.Tam 2 gün bahçeye alışmışken hopp bahçe ilaçlanacak kaldır dediler bana,haydaaaaa bu sefer tekrar kedi sepetine girdiler ve 2-3 saatliğine arkadaşımın balkonuna gittiler.İlaçlama bitince gidip aldım ama bu sefer apartmanda tadilat yapan birileri çok güzel kutular atmış haydi hop kutuları değişti.Yani yavrular mıncık mıncık helak oldular.Ama anne kediye helal olsun ki ne yavruları bıraktı ne de başka yere taşıdı.Artık 2 tane kapalı evleri birde çekmeceden bozma balkonları var:)) Kutuların ağzında annenin girebileceği kadar kapılar var.Gündüz kapısı yere yakın kutuda takılıyorlar ama gece bir kutunun ağzını yukarı çeviriyorum,yavrular çıkamıyor ama anne rahat rahat girip çıkıyor.Haydiii buyrun bebişlerin gündüz oyun keyfini seyredin...

4 yorum:

Nurdan dedi ki...

Maşallah onlara; mısır patlağı gibi hopur hopur hopluyorlar :))

bücürükveben dedi ki...

Oy oy oy:)))ne tatlı oynuyorlar yaaa, üçü de çok şeker, hele beyaz olan tabağın içine girmiş öyle yiyor:))anne de gururlu, çok güzel zümrüt gözlü, bu iyilikler insana öyle bir dönüyor ki, benim gibi dinler ve tanrı konusunda agnostik biri bile şaşıp kalıyor (özellikle çok darda kaldığımda oluyor)Allah işe doğrudan karışmıyor olabilir ama iyilik meleklerine inanıyorum özellikle de baktığımız, büyüttüğümüz ama sonra melek olan kediler galiba gerçekten melek oluyorlar...çünkü günahsız,masum canlılar niye olmasınlar?

Bloga yazacaktım ama görgüsüzlük olur diye yazmadım bir ay kadar oluyor benim param (üç aylığım yani)iki ay içinde bitmişti,ne halt edeceğimi şaşırmış haldeyim,evde satacak eşya olsa satacağım! Abim desen o da aynı durumda, kızkardeşim desen en zor durumda olan o! Arabasını bile sattı, üniversitede iki çocuk, biri İstanbul'da yurtta, hep masraf karı-koca çalışıyor ama yetiştiremiyorlar..biraz da sağolsun tutumlu değildir..yani üç kardeş böyle zor durumdayken ne olsa beğenirsin? 9 yıl önce kaybettiğimiz rahmetli babamın ta İstanbul'daki bankasında unuttuğu parası varmış!!!Tesadüfen öğrendik, üçümüz paylaştık, kızkardeşim kredi borçlarının büyük kısmını ödedi, üç kardeş maddi olarak aniden ferahladık, faturalarımızı ödedik hemen,yoksa maaşımdan avans çekecektim..(kimseden borç almayı sevmem kendi kardeşlerimden bile zaten onların da durumunu biliyorum)işte böyle uzattım ama bu olaydan sonra artık iyice inanıyorum baktığım melek olan kediler imdadıma yetişti:))

Boncukçu dedi ki...

oo salon salomanje ayol, pek sefalı olmuş. Ellerine yüreğine sağlık. Yavruslar da pek bi güzeller. Şansları bol olsun.

colette dedi ki...

İlk başta ''ay bir şey mi oldu yavrulara '' dedim ama sonra videoyu izleyince pek keyiflendim :)