4 Temmuz 2012 Çarşamba

4 Ayaklı Dostlar

Havaların iyice ısınmasıyla her sabah erkenden elime su bidonumu alıp mahalleye çıkıyorum.Kapımın önünde 2 adet,arka bahçemde 1 adet,arka sokağımda 3 adet ve sahile koyduğum 1 adet su kabını dolduruyorum.Sonra arka bahçemdeki 4 yavru ve anneyi,ön bahçedeki tilki ve garfieldi,arka sokaktada televizyon,nefise ve şaşkını besliyorum,en son olarakda çöp kenarına asılan bayat ekmekler varsa martılara doğruyorum.Bu sabah düşününce hayatımın büyük bir kısmını 4 ayaklı dostlarımın kapladığını farkettim.

Bahçedeki bebeklerim iyice palazlandılar,inanılmaz oyuncular,beslemeye indiğim an tepeme tırmanıyorlar resmen.Baksanıza serserilere ellerinden gelse çantayı açıp girecekler içine




Bu kedinin adı tilki,6 yaşlarında ve bu yaşına kadar  arka sokakda dayımların bahçesinde yaşıyordu.Ancak bu sene tilkinin torunları oldu ve onlara o kadar ilgi gösterildiki tilki resmen 5 yıldır yaşadığı bahçeyi terkedip benim bahçeye yerleşti:)) arkadaki garfield de boşuna bekliyor bu arada tilki kısırlaştırıldı:))


Bugün balkondaki dolaplarımı temizleyeyim dedim de bir bakarmısınız bir dolap tamamen dostlarıma ait hale gelmiş:)) en üstte köpek maması ve mito kedi mamaları,orta rafta behlülün kumu,yaş mamalar ve ilaçlar,en alt katta behlül beyin kuru maması ve emziren kediler için kuru mama:)))


Bu da kendime hediyem,tatil öncesi pisili havlum:))


4 yorum:

okuyan dedi ki...

Ne güzel bir yüreğiniz var sizin. Allah (c.c.) sizden razı olsun.
Sevgilerimle.

Körfezcadısı dedi ki...

allah razı olsun arkadaşım hepiciğini ıslak burunlarından öperim seni ve güzel aileni de yanaklarından tatilde neredesiniz bu taraflara yolunuz düşüyor mu? ay o kedili havludan benim de var :)

Boncukçu dedi ki...

Ben sizlerden öğrendim sokaktaki canlara bakmayı. Ne güzelsini,z<. Havluya bayıldım, bu hafta pazarda arayıp bulmam lazım:)

Unknown dedi ki...

okuyan çok çok teşekkürler

boncukçu canım benim teşekkürler.öptük bizde

elifcim aklımdasın annem geçen hafta dayımdaydı,bir ara bende gelicem geldiğimde arayacağım mutlaka görüşürüz şekerim.mucuksss