18 Temmuz 2012 Çarşamba

Bebişler Yazlığa Taşındı

Eveeeett çuvaldan çıkıp bahçeme gelen bebekleri apartman bahçesindeki asmanın altına taşıdım,kapalı kutular yerinede de açık kutular kondu.Anlayacağınız bebişler yazlıkta Bu arada maalesef bebeklerden biri kayboldu.Ama annemiz kendisine bonus olarak getirdiğimiz ve kendinin olmayan tekiri hala emzirip yalıyor.Valla bayağı büyüdüler ama hala süt almaya devam ediyorlar.




Bu arada duvar üstündeki bu aileyi de tanıtmak istedim.Bu 3 kedi tam 3 nesil.Sarman olan NEFİSE en büyükleri ve tilkinin annesi,kısırlaştırılmış ve 11 yaşında.Alacalı koyu renkli olan TİLKİ de beyazlı grili TELEVİZYON un annesi,o da kısırlaştırıldı ve 7 yaşında.Televizyon 5 yaşında dişi.Resimde olmayan ve yine bu familyaya ait kardeşler ve bir nesil daha bebek var.Yani tam 4 nesil :)) Harika değilmi?



5 yorum:

Boncukçu dedi ki...

Müthiş, içim ısındı olurken. Ellerine yüreğine sağlık. Sokaktaki, kediyi 11 yaşına getirmek, pek inançlı biri değilim ama bu yaptıklarının bir yerde karşılığı mutlaka vardır.

Unknown dedi ki...

canım çok teşekkür ederim.valla hani derler ya elimde büyüdüler,işte bunlar böyle.hatta şimdi tilkinin siyah bir kızı var onun bebekleri ve torunları oldu:) yani 5 nesili tamamladık:))

bücürükveben dedi ki...

Hepsi de ne kadar şekerler, bu arada hemen altta arabalar gördüm korktum:((ne kadar paranoyağım değil mi?:((Aynı durum bende de mevcut, hele hele apt. bahçesine alt komşu domatesler vs. ekmiş, kedişleri kovalıyor, onlar da kovalanınca korktuklarından hemen kaldırımın önünde park etmiş arabaların altında beni beklemeye başlıyorlar!! E bu garibanlar bahçede rahat rahat tehlikesiz beklemeye alışmışlardı şimdi her gödüğümde tam araba tekerleğinin altında (gölge de)yatar vaziyette görüyorum aklım çıkıyor:(((eğer ezilirlerse günahı onları bahçeden kovalayan komşunun üyelerine olsun ve Allah bana böyle bir manzara göstermesin inşallah ben evde yokken olsun:(((inip söylemeyi düşündüm aslında "bakın bu kediler 1 yıldır ta karlı kış günlerinden beri bahçeye alıştılar, suları bahçede, bana da alıştılar biliyorlar ki sabah-akşam karınlarını doyuracağım ama siz kovalayınca korkup bu sefer arabaların altında bekliyorlar sizin yüzünüzden ezilecekler günahı sizin olacak" iki domates, iki kabak için değer mi? Bilmiyorum bıktım yaa insanlarla uğraşmaktan..
sevgilerimle Gül'cüğüm bu iyiliklerin karşılıksız kalmayacak eminim..

Nilgün Torunoğlu dedi ki...

Uzun süredir yavru kedi sevmedim çok özledim onların şapşal şapşal ortalıkta dolaşmalarını. Dün bizim bahçede 2 yavru kedi vardı,anneleri benim beslediğim yanaşmalardan biri. Biz kediciyiz ya O da getirip bize bırakmış,onlara bakmak için çok heveslendim ama kızlar rahat bırakmadılar,bekçiyle başka bir yere taşımak zorunda kaldık ama annelerini beslemeye devam ediyorum,kim bilir belki yine gelirler .

Unknown dedi ki...

sevgili bücürük maalesef ki anayolda oturuyorum:(( evimin önü vızır vızır.kedişlere mümkün olduğunca arkada otoparkta bakmaya çalışıyorum ama biraz büyüdülermi ayaklar uzuyor.yola da çıktıkları oluyor:( kovalayanlar olunca direk yola fırlayan da oluyor.artık Allah emanet

sevgili colette gerçekten yavrular pek şeker pek oyuncu oluyor.ama büyütene kadar da akla karayı seçiyorum.