2 Ağustos 2012 Perşembe

Abajurlar ve Kaplumbağa Behlül

Teyzemin ahşap minik bir abajur altı varmış.Aslında çok özelliği olan birşey değil ama ısrarla kullanmak istediğini söyleyince hatrı kalmasın diye bulduğum abajur başına peçete dekupajı uyguladım.Haha çok biliyormuşum gibi hemde:)) Neyse ayak kısmına da biraz kurdele birkaç yapma çiçek oldu mu size abajur oldu valla:))


Bu arada geçen hafta tüm sıcağa rağmen Kadıköy Cuma pazarına gittim.Kumaş ağırlıklı olan pazarda ayrıca 2.el ürünler satan tezgahlar da mevcut.Sıcaktan dolayı doğrusu parça kumaş pek seçemedim,daha serin bir havada tekrar gitmeliyim.Ama herşeye rağmen gittiğime değdi.Öncelikle teyzeme yaptığım turuncu abajur başından 4 adet aldım,2 turuncu 2 pembe.Birde 2.el satan tezgahların birinde bir abajur buldum,adam çalışmıyor dedi ama o kadar ucuzdu ki hemen atladım.Eve gelince hemen kablosunu değiştirdim.Ta ta ta taaaa buyrun abajurum:)


Bu arada şu Behlül ün yatışa bir bakın ya,yatıyormu oturuyormu belli değil:))



6 yorum:

bücürükveben dedi ki...

Turuncu olanı daha beğendim eline sağlık canım, gayet güzel ve romantik olmuş bence...Behlül'ün yatışına ise bittim, yerim ben onu, Bücürük de böyle yüzünü ön patileriyle kapatıyor bazen uyurken:))kediler olmasa hayat çekilmez olurdu diyorum:)öp benim için Behlül'ü..

Banuca dedi ki...

Abajurları ne güzel yapmışsın, bir de acemi işi demez mi hatun, ilahiiii :)
Behlülün yatışı çok hoş gerçekten, bu kuyruklular alem yaaa :))

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

çok güzeller sağlıkla kullan canım.

Behlülllll çok tatlısın çok:)
(maşallah)

Boncukçu dedi ki...

Tamircilik ha, çok sevdim bunu:))
Behlül streching yapıyo herhalde uyumuyoırdur di mi annesi:)

MAZES dedi ki...

baktım Behlüle ,yaaa bu ne yatış,sana yer kalıyormu oturmaya,benim Meg ile kışın yatağı paylaşamıyoruz ,bütün gece kavga ediyoruz.İyi ki havalar sıcak ,beni kontrol etikten sonra yere yatıyoru.

Unknown dedi ki...

Allahtan bu sıcaklarda behlül koridorda yatıyor yanımda yatsa herhalde çıldırırm bu sıcaklarda