1 Ağustos 2012 Çarşamba

Yeni Bebek ve Kedi Annesi

Bu sabah benim yavruları beslemeye indiğimde bahçeye minicik bir kutu içinde yeni bir yavru bırakıldığını gördüm.Çuvaldan kurtardığım yavrulardan 2 tanesi ve anne kedim 3 gündür kayıp:( Bakması bir dert kaybolmaları ve üzüntüleri bin dert valla.Ne yapalım yeni yavrumuz hoşgelmiş.Tabi kalan 2 yavru bu yeni yavruyu pek hoş karşılamadılar.O yüzden yeni yavruyu arka bahçeye transfer ettim.Neyse bu arada mahalledeki diğer pisilerimi de beslerken arka apartmandan 2 minik çocuğun arkamdan seslendiğini farkettim.Bana nasıl seslendiklerini duyunca koptum resmen.Arkamdan aynen şöyle bağırıyordu kız çocuğu KEDİ ANNESİİİİİİ KEDİ ANNESİİİİİ:))


Bırakılan yavrumuz bu kutudan çıktı.pek sessiz pek sakin..hoşgeldin kızım

Bunlar benim kalan 2 serseri yavrum

buna bayılıyorum ben ya tam şapşirik surat:))

7 yorum:

mosguetravelerMosguetraveler dedi ki...

sevgili kedi annesi takdir edilecek bir şey yapıyorsunuz ne diyeyim.allah emeklerinizi zayi etmesin.

Unknown dedi ki...

çok teşekkür ederim

bücürükveben dedi ki...

Kedi annesi ne güzel keşke herkes kedi annesi olsa, sana tüm kediler adına çok teşekkür ediyorum Gül'cüğüm, bana da Prenses'in annesi demişti komşumun küçük kızı aman ne hoşuma gitmişti aradan yıllar geçti hala tebessüm ederek hatırlarım dediğin gibi kaybolunca çok üzülüyoruz benim sarman da gelmedi:(((Kuzgun'um üç yavru doğurmuş bayağı da büyümüşler, sabah gördüm uzaktan karşı apt. büyük bahçesi var orada oynuyorlardı arkadaşım bir görsen Kuzgun verdiğim yiyecekleri doğru yavrularına götürüyor aylardır böyle hiç kendisi yemiyor:((

Gül'cüğüm bana çıkmıyor o yüzden oynamayı bıraktım ama sen loto oyna arada inşallah çıksın dua edeceğim senin gibi insanlara loto çıkmalı..sevgilerimi bıraktım

Nedret dedi ki...

Bayılırım kedi annelerine:)))

Körfezcadısı dedi ki...

burada da çocuklar da bana kedi annesi diyorlar adaşım

Nilgün Torunoğlu dedi ki...

Hehe heh kedi annesi olmak şereftir şeref! Ben de kedi babaannesiyim zaten :) Şapşal suratlı Sarman'a bittim bittim!!!

Unknown dedi ki...

sevgili bücürük valla bizim arka mahallede de bir sarman 6 tane doğurmuş,onlara yedirmek için nasıl yemek taşıyor inanamadım,vallahi bu hayvanlar artık insanlardan daha iyi annelik yapıyor.üzüntü konusu çok fena.benim çuvaldan kurtardığım anne ve yavrular vardı ya hem anne kayboldu hemde 2 yavru:( çok üzülüyorum ya ufffff.bu arada ben hiç oynanıyorum ama senin bu güzel dileğin üzerine yarından itibaren bir sayısal loto olayına gireyim bari:)) sevgiler

nedret ablacım çok teşekkür ederim mucukssss

körfezcadısı valla elifcim sana da yakışmış bu lakap arkadaşım.öptümmmm

sevgili colette valla bencede öyle acaip hoşuma gitti ya kedi annesi olmak hehehe:))