11 Eylül 2012 Salı

Bahçeden Haberler

Köpeklerin saldırısından yaralı kurtulan Bihteri tek kaldı diye üzülüyordum ya üzüntüm fazla sürmedi:) Önce zeytin geldi sonra boncuk.Ve en son da dün gece bağırtısına indiğim minik geldi :)) bu arada hepsini seviyorum ama Bihter benim gözbebeğim o kadar ayrım olsun ama dimiiiii?? hem o ev sahibi hem de her yeni gelen misafiri sorgusuz sualsiz kabullenen harika bir kız

bihter canım kızım benim meleğim

 bu da bal gözlü zeytin kızım

bu serseri boncuk fırıl fırıl hiperaktif bişey
 bu da yeni misafirimiz minik.dün gece 23de komşumun aramasıyla bahçeye indik.bahçedeki sandalyenin sırt kısmına patisi sıkışmış bağırıyordu.hemen ayağını kurtarıp mama verdim.inanın 3 kedi kadar yedi.o kadar acıkmışki.bugün biraz yorgun gibiydi ama ben ona iyi bakarım.birkaç güne kadar canavar olur canavar:)

efendim bu da akşam yemeği saati:) menümüz somon balıklı yaş mama:) miniğin şerefine

bu güzelleri sizinle paylaşmadan geçemedim.bir esnafımızın yıllardır baktığı 2 arkadaş pisicik.nasıllar ama harika değilmi????
b

3 yorum:

bücürükveben dedi ki...

Aa:))gözün aydın, gözün aydın:)))çok sevindim:))hepsi harikalar, resimlere bayıldım, nasıl da birbirlerine sarılmış kutuda uyuyorlar oy oy oy :)))hepsini öptümmm

Nilgün Torunoğlu dedi ki...

Şu birbirine sarılmış uyuyan kedi pozları beni öldürüyor. Benimkiler 3 yıl oldu hala kanki olamadılar :(

Unknown dedi ki...

sevgili bücürük valla gene kocaman bir aile olduk.ama inan stresi çok:(( bugün gene arka sokakta çocukların köpeğe parçalattığı 2 aylık bir bebeğimi gördüm:((ama bu sefer çocukları yakaladık.dayım bayağı korkuttu gözünü.ve üzülerek de olsa köpeği götürüp uzak bir mahalleye bıraktık.en az 10 kedi parçalattı çocuklar.gece her köpek sesine balkona fırlıyorum resmen:((umarım ömürleri uzun olsun bu güzellerimin.bücürükü öptüm göbişinden

sevgili colette bunlar miniklikten beri böyleler.sürekli minicik kutuda koyun koyuna yatarlar:))