3 Eylül 2012 Pazartesi

Keşke Hergün Ders Olsa


Aslında bugün ile ilgili çok heyecanlıydım.Sizlere, geçirdiğim harika bie günün ardından çok güzel paylaşımda bulunacaktım.Ama 10 şehit haberi beni derinden yıktı:(  Herşey biranda anlamsızlaştı:( Ama maalesef hayat da devam ediyor akmaya.

Sabah http://mirayshandmades.blogspot.com/ sitesinin güzel sahibesi kapımı çaldı.Uzun zamandır ahşap konusunda ders almak istiyordum o da sağolsun bana resmen tam 1 gününü ayırdı.Sevgili Miray ile geçen yılbaşında düzenlenen yılbaşı çekilişi vasıtasıyla tanışmıştık.Sonrada bağlantıyı koparmadık.Zaten onu ve yaptıklarını çoğunuz biliyorsunuz ama tanımayan varsa bloğunu incelemenizi tavsiye ederim.Aslında ben çok basit 1-2 teknik öğrensem harika olur bir günde diye düşünmüştüm.İşte dekupaj,peçete bide eskitme öğrensem haydi haydi yeter demiştim ama HOCAM:) olmaz öyle diyerek bana bir günde maksimum derecede teknikler öğretti.Ohhhhh neler öğrendim nelerrrr dekupaj,peçete,eskitme,mum eskitme,hamur kabartma,pasta rölyef,çakılmış tahta görüntüsü,ağaç dokusu,transfer,poşet doku,stencil ve kolaj...ayyy yazarken yoruldum valla amma çok şey öğrenmişim.Miraycım saolsun yanında tabakalar getrimişti.Bu teknikleri bana sabırla tek tek uygulayarak anlattı.Tabi bunların yanısıra fırça temizliği,boyaları ziyan etmeme,zımpara ve vernik konularındada bilgilendirdi.Anlayacağınız benim için gerçekten harika bir gündü.Ama bu arada oda da çalışırken Behlül ü dışarı attık tabi,ah kapıda nasıl miyav miyav yaptı içeri girmek için görmeyin.Bir ara kıyamadık aldık doğrudan Mirayın bavuluna daldı:)) Buyrun bugünün sonunda ortaya çıkanlar

                               Hocam bavulunu toplayıp gelmiş resmen:))

                             
                                Yayıldık masaya bir güzel

Önce tabakalar boyandı


                             veeeeee sonuçlarrrrr








Ben en çok mum eskitme ve kolaj yapmayı sevdim:)) VEEEEE SEVGİLİ MİRAYCIM SANA SONSUZ TEŞEKKÜRLERİMİ İLETİYORUM.HAYATINDA HEP GÜZELLİKLER OLSUN..SENİ ÇOK SEVİYORUM....

4 yorum:

bücürükveben dedi ki...

Ne kadar güzel şeyler bunlar, hayran kaldım, eline sağlık daha doğrusu elinize sağlık ikinizin de, Behlül'ü kapatmakla çok güzel düşünmüşsün aman boya kokusu bile böbreklerini bozarmış:(aman kıyamammm yakışıklı güzel Behlül'e Allah korusun...
sevgiler canım, Behlül'ü bembeyaz göbişinden öptüm

MİRAY TAŞKIRAN dedi ki...

Canımmm! Benim içinde güzel bir ders günüydü..Verimli olabildiysem ne mutlu bana.. Beni muhteşem ağırladınız..Güzellikleri hep birlikte yaşamayı diliyorum.. BENDE SENİ,ANNENİ,BABANI VE BEHLÜL'Ü ÇOK SEVİYORUM! ;)

Gül Tasarım Evi dedi ki...

müjdecim teşekkür ederim.sevgiler

miraycımmm evin içinde resmen habur kabartma yapmak istiyorum,eskitme yapmak istiyorum şeklinde dolanıyorum:))tekrar çok çok teşekkürler

yıldız dedi ki...

tam istediğim şey , bende peçete yapsam bile yeter derim güzel bir gün olmuş ortaya çıkanlara bayıldım.
şimdi miray ın bloguna ışınlanıyorum:)
sevgiler