23 Eylül 2012 Pazar

Patili Dostlar

NOT:BU PAYLAŞIM BOL BOL PATİLİ DOST RESİMLERİ İÇERİR,RAHATSIZ OLAN ZAHMET EDİP OKUMASIN....

Her ne kadar hayvanlar ile ilgili paylaşımlarımdan rahatsız olup abuk sabuk yorum bırakan dangalaklar olsa bile 4 ayaklı dostlarım benim için insanlar kadar kıymetli.Kucağıma aldığımda duyduğum mırıltıları,o minicik kalplerinin atışı yada başını okşadığım bir köpeğin gözlerimin içine bakışının güzelliğini anlayan bilir.Bu arada itiraf etmeliyim ki köpekleri çok sevip onları da besliyorum ama o kadar korkuyorum ki anlatamam:)) Çocukken ısırmıştı beni bir köpek:)) Ama herşeye rağmen onlarsız bir hayat düşünemem....


oooo annem gelmiş acaba bu çantada bize birşey varmı ki?


karnımız doydu ohhhh bu somonlu konserve de çok güzelmiş,keşke hergün olsa:)) şimdi balıklı patilerimizi temizleyelim bari de anneme kokmayalım

güneş ne güzel vurmuş buraya,yatayım biraz tüylerim de parıl parıl parlasın

ha hayttt hazır zeytin uyurken ben annemin kucağına çıkarım

 yaaaaa varmı bensiz kucağa çıkmak çekil şurdan bakimmm

uffff bu zeytinden bana hiç rahat yok.hem sonradan geldi hemde kovalıyor beni.neyse bende annemin tepesine çıkarım ,nasıl olsa kıyamaz bana

evet bunlar mahallemin hayatta olan en yaşlı pisileri.bu yaz biliyorsunuz bütün yavruları köpekler paraladı.beslediğim psicikler 1 yaşını bile göremiyor:(( sarman nefise tahminen 12-13 yaşında,ama erken kısırlaştırıldı o yüzden nebahat çehre gibi valla:)),arkasında duran televizyon 4 yaşını doldurdu 5 den gün aldı ve kendisi nefisenin öz be öz torunu:)

bu pisicik sürekli bu dükkanın camında yatıyor:)) çok şeker bişey

bu da bugün kuru mama kısmeti olan köpüş:))

haaa unutmadan bugün gene çöpün yanında bir şifonyer buldum ve kışlık evlerimize ekledim.ehhh fazla bile oldu ama olsun belki kışın başka kedicikler de sığınır

evetttt sabırla okuyup buraya kadar geldiyseniz tüm patili dostlar adına teşekkür ederim.ve imkanınız varsa 30 eylül de KANLI YASA ya HAYIR demek için TAKSİM E  SİZ DE GELİN:)))

6 yorum:

bücürükveben dedi ki...

Gül'cüğüm sana abuksabuk yorumlar da mı geliyor?!!!!Hayret verici bir şey ! Yuh yani!! Hayvan sevmeyecek kadar egosu şişmiş, bencil canlı türlerini de ben sevmiyorum hiçbir zaman da sevmeyeceğim...hatta hayvanları insanlardan daha çok seviyorum...
resimli fotoroman çok güzel olmuştu eline sağlık:)

Seyyah Gül dedi ki...

ne kadar çok olsada o kadar keyifle bakıyorum
benimkide bu gün yedi palamutu şimdi içerede keyifli keyifli uyuyor teyzesi :)

coletté dedi ki...

Karnı doymuş mutlu bir pisinin mır mır makamındaki türküsünü dinlemek kime iyi gelmez ki ? Mutlu geçsin haftanız!

yıldız dedi ki...

yüreğine sağlık , senin gibi gönlü güzel olsa herkes .

hepsine bayıldım nasıl kucağında oturuyorlar , benim oğlum hiç oturmaz sepetinde otururken alırım sepetle ne olduğunu anlamaz sevdirir sonra sepettende atlar

köpekleri sorma yaa o kaşlarını emrah gibi yapıp bakmaları yokmu içimi eritiyorlar

Begonvilli Ev dedi ki...

Sevgili arkadaşım,
Sayfanıza bakınca içim açıldı. Hele hazırladığınız yuvalara bayıldım. Ben de şimdiden kışı kara kara düşünüyorum.
İyi ki varsınız, onların da yaşam hakkı olduğunu düşünen o kadar az insan var ki.

Körfezcadısı dedi ki...

kış hazırlıklarına başlamalı yavaş yavaş çok bebek var bu sene bakalım ne yapacağız :(