20 Kasım 2012 Salı

Bahçem Karardı

Bu ara bahçeme gelen tüm kedişler siyah:) boy ve yaş sırasına göre pele,zeytin,papyon ve çiko:))

bu en büyükleri oğlum pele ve 5 yaşında.çok kıskanç,onun yanında diğerlerini sevemem çünkü resmen gelip ısırır:)

bu 2 numara zeytin hanım.6 aylık ve çok sevecen


bu 3 numara papyon oğlumuz,inanılmaz oyuncu ve zıpır,gözleri hep fincan gibi açık


bu 4 numara çiko,henüz hiç yaklaşmadı o yüzen cinsiyetini bilemiyorum,kıza benziyor ama nasılsa yakında yanaşır o zaman anlarız


bu resimde arkada papyon ve zeytin oyun oynuyor,pele zaten ağır abi o duvarda izleme modunda,çiko da yerde kuru mama arıyor

bahçeden kara haberler şimdilik bu kadar:))

6 yorum:

yıldız dedi ki...

oyyy karakedilerde asil duruyor yaw;) bizde uğursuzluk yanılmıyorsam yunanistanda uğur getirdiğine inanılırmış . yani hayvanın renginden neden uğur veya uğursuz olsun onu anlamış değilim.
her zamanki gibi diyorum kedi candır

bücürükveben dedi ki...

Hakikaten de bu aralar kara kedilerden yana bolluk:)))Gül'cüğüm benim de bir tekir ve sarmanım vardı, sarmanım kesin başına bir iş geldi ki,kayboldu:(((yoksa gelirdi:((tek kedi kaldı rahatladım konu komşunun dilinden derken,tekiri gören üç beyaz geldi:))üçü de beyaz kuyruklarıyla,kafalarının tepeleri grili(tekir gibi),üçüncü de beyaz üzerinde büyük siyah benekleri var çok güzel,uzun tüylü,sonra üç kedi daha geliyor bir bakıyorum bahçedeki kuru mamaları silip süpürmüşler 7 kedi olmuş!!!ay ne yapacağız senle biz:))))yine konu komşunun diline düşeceğiz:))
çok tatlı bu karalar,zeytini çok sevdim hepsini öpüyorum
sevgiler

Unknown dedi ki...

sevgili yıldız benim de hiç böyle inançlarım yoktur.bu kara böcüklerin hepsi benim şansım:)sevgiler

sevgili bücürük ve annesi:)sorma biraz sayı artsa mırıl mırıl bşlıyor komşular.ama bunları apartmanın arka bahçesine alıştırdım.biraz daha iyi oldu.bu arada bir tane kocaman beyaz erkek türedi annem boz ayı diyor:) görsen bayılırsın.resmini çekip koyayım onuda.napalım arkadaşım biz de bunlarla oyalanıp duruyoruz işte.2 ayaklılarla uğraşacağımıza dimi yaniiiiiii

Körfezcadısı dedi ki...

kara çocukların uğurlu olduğu tecrübeyle sabittir :) HOŞGELDİN

mosguetravelerMosguetraveler dedi ki...

BÖYLE KARA HABERE CAN KURBAN KEŞKE BÜTÜN KARA HABERLER BÖYLE OLSA
ÇOK TATLILAR
BEN OLSAM AYIRAMAM İNANINKİ
MUTLULUKLAR
HAYIRLI AKŞAMLAR

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

çok güzelllerr çok.
kızkardeşim ingiltere de yaşıyor onunda aynı böyle bir kedisi var. maşallah tüyleri nasıl parlıyor.