22 Aralık 2012 Cumartesi

Nihayet Güzel Bir Paylaşım:))

Behlül ün hastalığı bizi 1 haftada maddi manevi sarstı.Gerçi onu o halde görünce zaten işin maddi boyutu hiç aklımıza bile gelmedi ama gerçekten çok ciddi emek ve para gerektiren işler.Allahtan veteriner hekimlerimiz Özgür Bey ve Başar Bey harika insanlar,Behlül e resmen değer verdiler,onunla konuşarak,severek tedavisini yaptılar.Onlara da ayrıca teşekkür ederim.Tabi bu arada elim hiç işe gitmedi ama arada sadece acil 3 siparişi yapmak zorunda kaldım.Bu arada moralim bozuk diye annemde şimdiden yeni yıl hediyemi aldı.Oğluşumun da kontrolleri bugün iyi çıkınca ohhhhh çok şükür dedim ve sizlerle biraz da iyi haberleri paylaşmak istedim.

Bunlar annemin hediyeleri.Önlük ve not defteri ENGLİSH HOME,Baykuşlu kupa YEŞİLİM-PENDİK ten

Teneke kutu TEDİ PENDİK ten

Bu arada yaptığım ürünlerden Dikiş KUTUSU



Bu karatahta özel sipariş üzerine yapıldı


Bu mutfak kapısı süsünü ben çizdim ve kestirdim,tasarımı ve çizimi bana aittir


Bu arada behlülün hasta olduğunu farkettiğim gün odamda değişiklik yapıyordum.Eski bir dolabım vardı kilere tıkmıştım.onu çıkardım ve harika bir çalışma dolabım oldu




VEEEEEEEEE KAPANIŞŞŞŞ BEHLÜL SİZLERİ KOCAMAN ÖPÜYORRRRRRRRRRR

6 yorum:

Adsız dedi ki...

cici hediyelerin çok güzel..güle güle kullanın. :)

Begonvilli Ev dedi ki...

Elişleri çok güzel ama Behlül'ü cidden çok merak ediyordum. Anladığıma göre daha iyice. Lütfen biraz daha ayrıntılı anlatır mısın? Sevgiler, selamlar!

TAZE NANE dedi ki...

Çok sevindim.

Boncukçu dedi ki...

MUtlu yıllar size şimdiden:)

Adsız dedi ki...

Merhaba,
Bloğunuzu takibe aldım,ben de beklerim.Bu arada Behlülünüze çook geçmiş olsun. :)

Naz dedi ki...

merhaba,sayfanızı çok beğendim. takibe aldım,bende beklerim... behlül içinde uzun sağlıklı ömürler diliyorum. benim de bir kedim ve köpeğim var evlattan farkı yok,bilirim hastalandığı zaman ne kadar üzülmüş olabilceğinizi.. sevgilerimle